Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Εσύ ξεπλένεις με LHSTHRINE;



Share/Bookmark

9 σχόλια:

  1. Σημερα μου εσωσες το γαμο μου. Χρονια τωρα, η γυναικα μου ελεγε οτι δεν υπάρχει χειρότερος ειρωνας (και κατζιάρης κ.λ.π.)απο μενα
    Την διαψευσες πανηγυρικά.
    Πε μου ποτε γιορταζεις να σου στείλω μια γλάστρα(Θα την χρεωσω στο Υπουργείο Γεωργίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οκυαλε τι να πώ, με συγκινείς. Αν είναι να σώζω και γάμους να το δώ με άλλο μάτι το επάγγελμα. Αν έχεις κι άλλα τέτοια παράπονα (αν συνεχιστούν τα συμπτώματα) σπίτι σ, λέγε μου να γίνομαι εξτρα είρωνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φκαίνει τζαι σε πράσινο με σήμα το τριφύλλι αλλά εν το special edition ... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά έξυπνη ιδέα Σκόντε μπράβο.
    Οκύαλε χαίρομαι για το γάμο σου.
    Μακάρι να σώζονταν όλοι τόσο εύκολα με ένα μπλοκ. :-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thanks stalw, ena blog einai san psyxanalisi prepei na mas xrimatodotei to ipourgeio igeias na kanoume oloi apo ena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να διευκρίνησω οτι εσείς χαίρεστε που σωθηκε ο γάμος μου. Εγω δεν είπα κάτι τετοιο.
    Παντως, το LHSTH RINE κατατάσσεται στις κορυφαίες στιγμές της χρονιας. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι που το διευκρινίζεις για το γάμο. Δεν αποκλείω να κάμω και γώ παρόμοιες δηλώσεις μελλοντικά. Νασαι καλά για τα μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ηθικό δίδαγμα:
    Όταν είσαι είρωνας και κατζιάρης κυνδινεύει ο γάμος σας. Γι αυτό συνεχίστε να ειρωνεύεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_______Φτιαγμένο με μεράκι και αγνή, καθαρή ειρωνεία________

____________________________________________________________________