Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Για μια καλύτερη πατρίδα


Γνωστός για τις κοινωνικές μου ευαισθησίες ένιωσα την ανάγκη να προσφέρω κάτι πίσω σ' αυτή την πατρίδα, που να την αναδεικνύει και να την εξυψώνει. Πρωτη μου πρόταση είναι ο αναθεωρημένος χάρτης της Λεμεσού. (Πατηστε στη φώτο για μεγέθυνση). Πρότασή μου είναι όπως κατασκευαστούν δύο μεγάλα έργα, μια μονάδα αφαλάτωσης νερού που χρειαζόμαστε τόσο πολύ και μία μονάδα φυσικού αερίου ειδικά τώρα που θα αρχίσουμε να το εισάγουμε. Μία στον κόλπο Επίσκοπής και μία στον κόλπο Ακρωτηρίου. Οι Λεμεσιανοί δε θα ενοχληθούν όταν δούν και το τελικό έργο το οποίο θα είναι η επέκταση του Κάβο Γάτα νότια και η δημιουργία τουριστικών θερέτρων παγκόσμιας κλάσης κάτι όπως κάνουν οι μουλλάδες στο Ντουπάι. Τι sex town θα ήταν αν δεν έμοιαζε κάπως με το χαρακτηριστικό όργανο του σεξ; Εννοείται ότι εκεί θα κτιστεί ένας μεγάλος αριθμός βιλλών για να στεγάζει τους τουρίστες. Από δορυφόρο και από τους χάρτες το νέο σχήμα και μόνο της Λεμεσού θα είναι κράχτης και διαφήμιση για το προιόν μας. Όσο αφορά το έδαφος που θα χρειαστεί για την κατασκευή της προέκτασης της επαρχίας Λεμεσού, εισήγηση είναι να αφαιρεθεί από την περιοχή που δεν προσφέρει τίποτα στην Κύπρο και δε θα λείψει και σε κανένα, δηλαδή από τα Λύμπια των οποίων οι κατοικοι θα πρέπει να μεταστεγαστούν δυτικότερα προς τον Πωμό όπου εκεί σίγουρα θα διακριθούν για την αγωνιστικότητα τους. Ξέρω ότι τώρα κάποιος πολιτικός θα θελήσει να χρησιμοποιήσει τις προτάσεις μου προεκλογικά γι αυτό αποποιούμαι κάθε δικαιώματος για εκμετάλλευση της ιδέας μου. Τόσο μεγαλόψυχος είμαι.

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_______Φτιαγμένο με μεράκι και αγνή, καθαρή ειρωνεία________

____________________________________________________________________